2016年1月7日 星期四

"一念素食" - 一次全新既素食體驗




2016年個好開始,參加比賽的食譜有幸獲獎,
亦出席了阿妹我人生第1次的blogger gathering。


對於素食既印象,來自媽媽初一十五茹素,
印象中都係一些比較簡單既菜,
南瓜蕃茄豆腐素雞等
比較乏味同單調~





今次我地去左香港大學內既一間素食餐廳
「一念素食」試餐廳最新一季既私房菜。
餐廳提供係素食自助餐,食幾多拎幾多,按食物重量收費,
係一種環保既概念,培養大家惜食既習慣。

所有廚餘會收集返去堆肥,係學校天台種植香草,
再供應返餐廳使用,確保唔會浪費零廚餘。

另外,餐廳與社企合作,大部分員工都係聽障人士/自閉症患者,提供佢地既就業機會,協助他們融入社會。

今次試食,完全令我對素食改觀,
原來素食,都有分純素,蛋奶素,
純素既私房菜,菜式非常精緻。




海帶芥末頭盤,豆苗餃豆角餃,炸南瓜卷,
蟲草花燉湯,角壽司,炒素菜,素炒麵,薑汁紅棗糕


最令我印象深刻係蟲草花燉湯,意想不到既甜,
原來唔用肉燉湯,利用蟲草花,紅腰豆,腰果,
百合,松茸燉
5小時,啖湯真係甜到不得了,甜過用肉煲。

一次愉快既聚會,與好多平時網上有名氣既  Bloggers交流,
多謝  cook1cook 既邀請與安排,
令我認識到原來素食都可以咁多樣化
雖一時三刻不會立即茹素,
但有機會都想試下煮多
D,食下素再同大家分享。



沒有留言:

張貼留言