2016年2月24日 星期三

上湯芝士龍蝦配煎米粉


一到夏天,你都知我屋企既龍蝦就不停有供應,所以我都不停諗D新既煮法。等大家唔好食到咁悶。


今次你阿媽黎探我,即係我媽見到又有新鮮龍蝦,話想食中式上湯芝士焗,但我屋企無伊麵,只係得米粉。咁唯有發揮下我既創意,整個煎米粉去試下配上湯芝士,最後估唔到又幾好食!阿媽話好食過配伊面,無咁濟~



材料:
龍蝦尾 2 件
東莞米粉 半包
上湯(雞湯)250ml
洋蔥半個
乾蔥頭 1粒(細)
蒜頭2-3瓣
芝士碎 約50g(片裝芝士2片)
生粉 適量

做法:
1.  米粉先用熱水浸軟,倒水後蓋蓋焗15分鐘,備用
2.  洋蔥、乾蔥、蒜頭切絲切碎
3.  龍蝦尾沖洗去腸後,斬細件
4.  先煎米粉。中大火開鑊,落2-3湯匙油,放米粉分2-3份,平鋪在鑊煎香,約3-4分鐘米粉底變微金黃色變硬,反轉再煎令兩面都一樣金黃,上碟備用





5.  炒洋蔥、乾蔥、蒜頭。中火開鑊,落1湯匙油炒洋蔥、乾蔥、蒜頭,炒香之後上碟備用




6.  中大火開鑊,落2-3湯匙油,煎龍蝦至半熟,上碟備用




7.  中火開鑊,加入上湯同芝士,煮滾之後調味,再加洋蔥、乾蔥、蒜頭同龍蝦一齊煮2分鐘




8.  將上湯龍蝦淋上煎米粉,完成~

姊姊心得:
*煎龍蝦前,先灑一點生粉再煎,可以吸走龍蝦既水份,減油彈同埋減少痴鑊機會




*煎米粉要一點耐性,因為要脆先好食
*喜歡芝士既,可以上碟後加芝士入焗爐多焗5分鐘
*用大蝦煮一樣都咁好食~



沒有留言:

張貼留言